Smoothie din fructe de padure

Delicioase si satioase, smoothie-urile din fructe si legume proaspete sunt ideale pentru micul dejun, oferind energie pentru intreaga zi. In plus, contin vitamine si minerale esentiale pentru o sanatate optima, astfel ca este indicat sa consumam astfel de bauturi care completeaza cerinta zilnica de cinci portii de fructe si legume.

Ingrediente pentru smoothie din fructe de padure:

1 banana coapta, 1 cana de fructe de padure, proaspete sau congelate, 2 linguri iaurt, 50 grame fulgi de ovaz, 50 grame nuci, 1 pahar de lapte sau suc de fructe proaspat, putina miere.

Cum se prepara smoothie-ul din fructe de padure:

Decojeste si feliaza banana si adaug-o intr-un blender. Adauga si fructele de padure si iaurtul si amesteca bine, cateva minute. Adauga apoi nucile si fulgii de ovaz si amesteca. Treptat, adauga si laptele sau sucul de fructe si amesteca pana cand obtii un smoothie cremos.

Daca preparatul ti se pare prea gros, mai poti adauga lapte sau suc de fructe. Gusta si ajusteaza in functie de preferinte. De obicei, smoothie-urile din fructe nu mai au nevoie de indulcitori, insa daca nu este pe gustul tau, mai poti adauga putina miere.

Sursa foto

×

Dă un LIKE pe Facebook